sep 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 okt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 nov 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 dets 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 jaan 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 veeb 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 mär 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 apr 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
    Piletiinfo
    Pileti saab osta kohapeal.
    Märksõnad: tervis, uni, puhus, lõdvestumine, teadlikkus
     
    Uni - parim taastaja ja tervendaja
    Lättekoja suvekooli "Elustiil harmoonia"
    Viies tund

    Uni - parim taastaja ja tervendaja

    Toimumiskoht: TAEVASKOJA KÜLAMAJA SAAL

    Sellesse tundi tulles võta palun kaasa joogamatt/lambanahk või vaibake, millel harjutusi teha, pleed lõdvestumise ajaks ning selga pane mugavad, naturaalsest materjalist liikumist võimaldavad riided.

    Tundi viib läbi kundalini jooga õpetaja Kaja Bleive/Anterdhyan Kaur

    Unetus võib meist paljudele olla tõsiseks probleemiks. See võib olla keset ööd tüütu ärkvelolek ning võimetus uuesti magama jääda või siis voodisse heites raskus unne vajuda.
    Kui inimene ei ole piisavalt maganud, mõjutab see kõike tema elus. Tööviljakust, suhteid, meeleolu – isegi toitumisvalikuid.
    Kes vähegi eluga kokku puutuvad, kogevad stressi. See on tänapäevaelu kindel osa.

    Kosutav uni on parim tervendaja ja närvisüsteemi taastaja.

    Ilmselt ei ole kellelegi üllatuseks, et jooga, meditatsioon ja elustiili muutus võivad aidata. Meie närvisüsteem on seotud valikutega, stressi ja kehakeemiaga.
    Korrapärane treenimine, olgu see siis hommikul või õhtul aitab reguleerida ajakava, vabaneda tarbetust ärevusest ja pingest ning lõdvestada keha ja meelt. Jooga ja meditatsioon aitavad teil uurida enda emotsioone, meele tujukust ja saada teadlikuks neist ebamugavuste algpõhjustest, mis hoiab teid öösel ärkvel.

    Harjutustel ja meditatsioonil on palju turvalisem ja stabiilsem lähenemine kui apteegist saadavatel abiainetel ja stimulantidel. Paraku nõuavad harjutused jõupingutusi, tabletid aga mitte.
    Kui unetus teid tõesti häirib ja otsustate valida jõupingutuste tee, siis joogateadus ja kogemused näitavad, et 40 päeva igapäevast praktikat mõjutab alateadvust lahti laskma piiravatest mõtetest ja emotsionaalsetest mustritest ning murrab vana harjumuse. Selleks, et uus harjumus süveneks ja jõuaks alateadvusse kulub ca 90 päeva.
    Teeme harjutuste seeria, mis aitab Sul lõdvestuda ja puhastada enda meel, et uni saaks tulla. Soovi korral saab osaleja harjutused enda e-postile, et edaspidi igapäevaselt kodus praktiseerida.

    Küsimuste korral ning oma soovist suvekoolis osaleda palun teata e-postile või registreeru telefoni teel:
    E-post: Kaja.Bleive@gmail.com
    Tel: 56 15 3222
    Koha terrassil kindlustad endale ettemaksega Lättekoja pangakontole:
    Saaja: OÜ Lättekoda
    Konto: EE862200221064959112
    Selgitus: Suvekoolis osaleja nimi ja tunni pealkiri.
    Osalustasu:
    Üks tund: eelregistreerides ja ettemaksena 12.- , toimumispäeval kohapeal sularahas 15.-eur