okt 23 24 25 26 27 28 29 30 31 nov 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 dets 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 jaan 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 veeb 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 mär 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 apr 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Mai 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 juuni 1 2
    Piletiinfo
    Tasuda palun kontole Sarv OÜ EE841010220269047221 summa vastavalt osalejate arvule (5 eurot inimene). Kui soovite arvet, siis andke palun osalejate arv ja kelle nimele vormistada ning saadame arve. Peale maksmist saatke palun maksekorraldus või ekraanipil
    Märksõnad: seiklus, vaba aeg
     
    Seikluslik Vanalinnamäng
    Tegemist on seiklusliku nuputamis-ja orienteerumismänguga Tallinna vanalinnas, millel linnulennult pikkust 2,7 km. Ajaliselt peaks arvestama paari tunniga, kuid eelkõige sõltub ajakulu ikkagi osalejate kiirusest ja võimekusest. Osalemiseks on vaja korralikult laetud akuga nutitelefoni. Mängida saab enda valitud ajal.
    KELLELE:
    Mäng sobib liikumist ja värsket õhku hindavatele inimestele, kes tunnevad rõõmu nuputamisest ja enda proovile panekust ning ei jää kerge orienteerumisega väga hätta. Mängu eesmärk pole sportlik pöörasus, vaid pigem rahulikus kõnnakus mõttetööga tegelemine. Sobivaim viis mängimiseks on kahekesi. Võib muidugi ka üksi, kuid seltsis on ikka segasem. Kui on rohkem inimesi, siis moodustada kahesed meeskonnad ning startida vahedega, et vältida kogu kamba kogunemist.
    KUST MÄNG ALGAB:
    Mängu alguspunkt on Eesti Kunstiakadeemia ehk Põhja pst ja Kotzebue tn. nurk.