Mai 23 24 25 26 27 28 29 30 31 juuni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 juuli 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 aug 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 sep 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 okt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 nov 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 dets 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
     
    Ganina Nataly Eesti kevadtuur
    Ülestõusmispühade meloodia Natalja Ganina kontsertprogrammis „Kevad Eestis" ​​​​
     
    „Tal on poeesiatunnetust. Ta paneb iga heli kõlama otse pillikeele südamest …” 
     
    Ivari Ilja, professor, Eesti Muusikaakadeemia rektor
     
    Selles pidulikus programmis on palju Chopini muusikat. Chopini teostes ei ole liigseid sõnu ja iga noot on osa meloodiast. Samuti tulevad kontserdil esitamisele Tšaikovski, Rahmaninovi, Nielseni, Raveli ja Liszti šedöövrid. 
     
    Noor ja andekas pianist Natalja Ganina ei ole veel laiemale publikule tuttav, kuid on jõudnud oma muusikuelus juba palju teha. Alustades õppimist Paul Jurjani nimelises muusikakoolis nelja-aastasena, jätkas ta õpinguid esmalt Latgale ning seejärel Jurmala muusikakoolis. Soov end muusikas täiustada viis ta esimesele tõsisele rahvusvahelisele konkursile Narvas, kus leidis aset märgiline kohtumine ühe parima Baltimaade muusikaprofessori Lauri Väinmaaga.  
     
    Professor märkas kohe noore õpilase visa iseloomu, kes püüdis alati rohkem teha kui talle ülesandeks anti. 
    Mitme aasta vältel toimunud pideva ja sihikindla õppetöö tulemuseks oli märkimisväärne progress noore ande arengus, mille väljendiks oli auhinnaliste kohtade saavutamine paljudel rahvusvahelistel konkurssidel Lätis, Leedus, Eestis, Tšehhis, Prantsusmaal ja Taanis. 
     
    Pärast Läti talendikonkursi võitmist 2012. aastal, andis Natalja oma esimese soolokontserdi Riia Läti Seltsi Maja kuldses saalis. 2015. aastal võttis ta osa rahvusvahelisest pianistide konkursist „Rahvusvaheline Aarhusi konkurss” Taanis, kus esinesid kõige andekamad muusikad kogu maailmast. Seal jäi ta silma žürii liikmetele, kes tegid talle ettepaneku jätkata õpinguid Suurbritannias Londoni Kuninglikus Muusikakolledžis. 
    Niisiis, tänu professor Lauri Väinmaa unikaalsele vaistule on Nataljast saanud taasiseseisvunud Lätis ainus pianist, kellel on esmakordselt õnnestunud pääseda õppima muusika bakalaureuseõppes maailma ühte mainekamasse muusikalist kõrgharidust andvasse õppeasutusse. 
    Kriitikute arvates iseloomustab tema klaverimängu universaalne fraas, nüansseeritud lähedus ja taktitunne, mitte pealetükkiv julgus ja virtuoossus, vaid pigem psühholoogiline sügavus. 
    See kontsert ei jäta kedagi ükskõikseks, kaks tundi mööduvad ühe hetkega, jättes hinge rahu ja harduse… 
     
    „Vaid muusika suudab öelda kõike, seejuures midagi selgitamata”. 
     -Sam Smith

    https://www.youtube.com/watch?v=joCiEjsTUOk

    https://www.youtube.com/watch?v=ZqX8zV5xevU

    https://www.youtube.com/watch?v=kOYxJefD2RM&t=605s

    https://www.youtube.com/watch?v=TeP1ZN_uV-s&t=5046s

    https://www.youtube.com/watch?v=eEBztKQyEYo&t=2742s

    https://www.youtube.com/channel/UCX17dLsW3mwe9E7ppZz78hg

    https://www.youtube.com/watch?v=wyYyZHs0xVw

     

     

    Parnu 18.04
    F. Chopin Ballade op. 23 No. 1, in g minor
    F. Chopin Nocturne op. 9 no. 1 in b-flat minor
    C. Nielsen “5 klaverstykker”, op. 73
    M. Ravel “Une Barque sur l’ocean” from “Miroirs”
    F. Chopin Sonata op. 35 no. 2 in b-flat minor
    S. Rachmaninov Etude-tableaux op. 33 No. 8, in g minor
    F. Chopin Impromptu op. 29, in A-flat Major
    F. Chopin Barcarolle op. 60, in F-sharp major
    F. Chopin Etude op. 25 No. 1, in A-flat major
    P. Tchaikovsky Dumka op. 59, in c minor
    F. Chopin Fantaisie-Impromptu op. 66, in in c-sharp minor
    S. Rachmaninov Prelude op. 32 No. 10, in b minor
                                            op. 32 No. 12, in g-flat minor
    F. Liszt Transcendental Etude No.10 “Appassionata”, in f minor
     
    23.04
    P. Tchaikovsky “November” from “The Seasons”, op. 37
    F. Schubert Impromptu op. 90 No. 2, in E-flat major
                                          op. 90 No. 3, in G-flat major
    F. Chopin Etude op. 25 No. 1, in A-flat major
    C. Debussy “Jardins sous la pluie” from cycle “Estampes”
    F. Chopin Sonata op. 35 no. 2 in b-flat minor
    F. Chopin Fantaisie-Impromptu op. 66, in in c-sharp minor
    M. Ravel “Une Barque sur l’ocean” from “Miroirs”
    F. Chopin Impromptu op. 29, in A-flat Major
    D. Shostakovich Prelude and Fugue no. 4, in e minor
    P. Tchaikovsky Dumka op. 59, in c minor
    S. Rachmaninov Etude-tableaux op. 33 No. 8, in g minor
    F. Chopin Etude op. 25 No. 11, in a minor