Mai 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 juuni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 juuli 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 aug 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 sep 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 okt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 nov 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 dets 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
     
    Blackberry (Blackberry)
    Toodetud: 2023
    Pikkus: 122 min
    Reiting: Alla 12a. mittesoovitatav (MS-12)
    Tootja firma: Rhombus Media
    Žanr: Komöödia, Draama, Biograafia

    Film räägib loo tehnikalegendist, ühe esimese nutifoni erakordsest tähelennust ja langusest. See on klahvistikuga telefon, millega saab saata e-kirju. Oli aeg, kui nutitelefonist unistasid kõik ja kõigil ärimeestel oli see olemas. Just siis, kui näis, et selle telefoni tootjal on kogu maailm peos, ilmus Steve Jobs iPhone’iga. Üksainus viga, liigne kiindumus tehnoloogiasse, suutmatus õigeaegselt konkurentsi lülituda ning mobiilsideoperaatoritega läbirääkimisi pidada – ja tagajärjeks oli ilmajäämine nutitelefonide USA turust, millest BlackBerry oli seni hõivanud poole, ning miljardite dollarite suurusest sissetulekust aastas.

    Raamatul „Kui levi kadus. Senirääkimata lugu BlackBerry ebatavalisest tähelennust ja rabavast langusest“ põhinev film esilinastus Berliini rahvusvahelisel filmifestivalil ning pälvis filmikriitikute, vaatajate ja tehnikaasjatundjate kõrge hinnangu. „Haruldane film,“ kiitsid vaatajad pärast esilinastust. Ühed võrdlevad seda Martin Scorsese filmiga „Wall Streeti hunt“, teised David Fincheri „Sotsiaalvõrgustikuga“ – filmis on mõrv, musta huumorit, heidetakse irooniline pilk Silicon Valleyle ja innovaatoritele, kuid ühtlasi on see haarav põnevik, mis avab tehnoloogia- ja telekommunikatsiooniäri tagamaad. Kes oskab tehnikauuendusi paremini müüa, kas insener või Harvardi ärikooli lõpetanu? Kuidas talente Google’ist või Microsoftist üle meelitada? Kuidas võidelda nutitelefonituru pärast?