Mai 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 juuni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 juuli 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 aug 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 sep 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 okt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 nov 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 dets 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
     
    BLACKBERRY BlackBerry (2023) Režissöör: Matt Johnson
    Osades: Jay Baruchel, Glenn Howerton, Matt Johnson, Cary Elwes, Michael Ironside Musta huumoriga vürtsitatud komöödia "BlackBerry" toob kinoekraanidele tõestisündinud loo maailma ühe esimese nutitelefoni BlackBerry erakordsest tähelennust ja langusest. Peaosades Jay Baruchel ("This Is the End") ja Glenn Howerton ("It's Always Sunny in Philadelphia").Oli aeg, kui nutitelefonist unistasid kõik ja kõigil ärimeestel oli see olemas. Just siis, kui näis, et BlackBerry tootjal on kogu maailm peos, ilmus Steve Jobs iPhone’iga. Üksainus viga, liigne kiindumus tehnoloogiasse, suutmatus õigeaegselt konkurentsi lülituda ning mobiilsideoperaatoritega läbirääkimisi pidada – ja tagajärjeks oli ilmajäämine nutitelefonide USA turust, millest BlackBerry oli seni hõivanud poole, ning miljardite dollarite suurusest sissetulekust aastas.Raamatul „Kui levi kadus. Senirääkimata lugu BlackBerry ebatavalisest tähelennust ja rabavast langusest“ põhinev film esilinastus Berliini rahvusvahelisel filmifestivalil ning pälvis filmikriitikute, vaatajate ja tehnikaasjatundjate kõrge hinnangu. „Haruldane film,“ kiitsid vaatajad pärast esilinastust. Ühed võrdlevad seda Martin Scorsese filmiga „Wall Streeti hunt“, teised David Fincheri „Sotsiaalvõrgustikuga“ – filmis on mõrva, musta huumorit, heidetakse irooniline pilk Silicon Valleyle ja innovaatoritele, kuid ühtlasi on see haarav põnevik, mis avab tehnoloogia- ja telekommunikatsiooniäri tagamaad. Kes oskab tehnikauuendusi paremini müüa, kas insener või Harvardi ärikooli lõpetanu? Kuidas talente Google’ist või Microsoftist üle meelitada? Kuidas võidelda nutitelefonituru pärast?  Filmi pikkus: 2h 2minAlla 12-aastastele mittesoovitatav!